Sklápěcí návěsFLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
Sklápěcí návěs
FLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
EXW pevná cena bez DPH
35 900 €
Rok výroby
2025
Stav
Použitý
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Sklápěcí návěs
- Výrobce:
- FLIEGL
- Sériové číslo:
- WFDFLT2350203671
- Rok výroby:
- 2025
- Stav:
- jako nový (použitý)
- Funkčnost:
- plně funkční
Cena a lokalita
EXW pevná cena bez DPH
35 900 €
- Umístění:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, DE

- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 5 228 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 26 772 kg
- Celková hmotnost:
- 32 000 kg
- První registrace:
- 04/2025
- Další kontrola (TÜV):
- 04/2026
- Délka ložné plochy:
- 7 200 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 550 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 600 mm
- Objem ložného prostoru:
- 27 m³
- Zavěšení:
- vzduchový zvedák
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 R22.5"
- Barva:
- černý
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A199-97885
- Referenční č.:
- 72538
- Naposled aktualizováno:
- 15.09.2025
Popis
Podvozek sedlový sklápěč
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce, sedlová deska s vyměnitelným 2" králem čepem.
Zakřivená čelní stěna "patentováno"
24t, 2stupňová opěrná noha, ovládání z jedné strany, s půlkruhovou spodní částí a rovnou připojovací deskou, s vyrovnáním tahu.
Odpojení pod zátěží není možné, při odstavení musí vozidlo stát se sklonem dozadu.
Volný průjezdný poloměr vzadu cca 2100 mm v zadní poloze a cca 2600 mm v přední poloze!
2 klíny s držáky
Boční ochrana proti podjetí z hliníku
Podjezdová ochrana pneumaticky sklopná, ovladatelná vypínačem v nákladním voze na PINu 14 (bez instalace v nákladním vozidle) a manuálně na vozidle.
Poloskořepinové blatníky
S protistříkacími zástěrkami pouze na poslední nápravě
Tažné oko v zadní části (ne u Revolution)
Nápravy a odpružení
SAF nápravy s kotoučovými brzdami, průměr kotouče 430 mm
Bwodpfjxclg Ssx Aaaow
Nápravy v provedení pro terén
Laserové měření geometrie náprav/podvozku – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Vzduchové odpružení
Manometr měchu
1. náprava automaticky zvedací, navíc elektricky ovládaná z nákladního vozu, včetně nuceného sklápění a rozjezdového asistenta, bez instalace v nákladním voze
"Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy"
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdochromovaný, s HDK šroubovou spojkou, pevná část, světlost 48 mm
(bez hadicového spojení)
Ovládání hydraulicky přes přídavný pohon nákladního vozu
Hydraulické připojení s hadicí a HDK šroubovacím spojem světlost 48 mm s vroubkovanou maticí
Korba
Ocelová kulatá korba ve "Stone Master Designu" z vysoce odolné HB 400/450 oceli. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulickou válcovou konzolí.
Uvnitř stupačky na čelní stěně.
Greenline – konický a aerodynamický tvar korby
Držák lopaty a smetáku vně na čelní stěně
"Membránová" zadní stěna
Zadní stěna jako hydraulicky ovládané zadní víko s velkým otvorem nahoru, průjezdná výška cca 2200 mm
Ochranná plachta pro zadní víko
Zadní stěna s gumovým těsněním – Upozornění! Bez záruky na těsnění!
Upozornění! Teplotní odolnost do max. 170°C!
Boční stěny průběžně silné 4 mm, dno 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná pro odolnost i hmotnost
Fliegl S.T.E.P. – výklopné stanoviště vpředu se sklápěcím žebříkem pro boční vstup zleva vpředu, pouze v kombinaci s "Flip Top posuvnou střechou"
Bez izolace není vytištěno
"Flip Top posuvná střecha", automatické zadní zavírání jako sklápěcí oblouk. Střecha se zasouvá dopředu. Elektrický pohon střechy, sedmipólová zásuvka (nabíjecí) vpředu bez připojovacího kabelu (Pin1: +/ Pin3: -), včetně volné zásuvky pro tahač, bez instalace v nákladním voze, ovládání na přívěsu a dálkovým ovládáním.
Propojovací vedení 7pólové ke kamionu jako spirálový kabel pro posuvnou střechu, zásuvka na kamionu musí být k dispozici (Pin1: +/ Pin3: -)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce, sedlová deska s vyměnitelným 2" králem čepem.
Zakřivená čelní stěna "patentováno"
24t, 2stupňová opěrná noha, ovládání z jedné strany, s půlkruhovou spodní částí a rovnou připojovací deskou, s vyrovnáním tahu.
Odpojení pod zátěží není možné, při odstavení musí vozidlo stát se sklonem dozadu.
Volný průjezdný poloměr vzadu cca 2100 mm v zadní poloze a cca 2600 mm v přední poloze!
2 klíny s držáky
Boční ochrana proti podjetí z hliníku
Podjezdová ochrana pneumaticky sklopná, ovladatelná vypínačem v nákladním voze na PINu 14 (bez instalace v nákladním vozidle) a manuálně na vozidle.
Poloskořepinové blatníky
S protistříkacími zástěrkami pouze na poslední nápravě
Tažné oko v zadní části (ne u Revolution)
Nápravy a odpružení
SAF nápravy s kotoučovými brzdami, průměr kotouče 430 mm
Bwodpfjxclg Ssx Aaaow
Nápravy v provedení pro terén
Laserové měření geometrie náprav/podvozku – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Vzduchové odpružení
Manometr měchu
1. náprava automaticky zvedací, navíc elektricky ovládaná z nákladního vozu, včetně nuceného sklápění a rozjezdového asistenta, bez instalace v nákladním voze
"Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy"
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, nejmenší stupeň tvrdochromovaný, s HDK šroubovou spojkou, pevná část, světlost 48 mm
(bez hadicového spojení)
Ovládání hydraulicky přes přídavný pohon nákladního vozu
Hydraulické připojení s hadicí a HDK šroubovacím spojem světlost 48 mm s vroubkovanou maticí
Korba
Ocelová kulatá korba ve "Stone Master Designu" z vysoce odolné HB 400/450 oceli. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulickou válcovou konzolí.
Uvnitř stupačky na čelní stěně.
Greenline – konický a aerodynamický tvar korby
Držák lopaty a smetáku vně na čelní stěně
"Membránová" zadní stěna
Zadní stěna jako hydraulicky ovládané zadní víko s velkým otvorem nahoru, průjezdná výška cca 2200 mm
Ochranná plachta pro zadní víko
Zadní stěna s gumovým těsněním – Upozornění! Bez záruky na těsnění!
Upozornění! Teplotní odolnost do max. 170°C!
Boční stěny průběžně silné 4 mm, dno 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná pro odolnost i hmotnost
Fliegl S.T.E.P. – výklopné stanoviště vpředu se sklápěcím žebříkem pro boční vstup zleva vpředu, pouze v kombinaci s "Flip Top posuvnou střechou"
Bez izolace není vytištěno
"Flip Top posuvná střecha", automatické zadní zavírání jako sklápěcí oblouk. Střecha se zasouvá dopředu. Elektrický pohon střechy, sedmipólová zásuvka (nabíjecí) vpředu bez připojovacího kabelu (Pin1: +/ Pin3: -), včetně volné zásuvky pro tahač, bez instalace v nákladním voze, ovládání na přívěsu a dálkovým ovládáním.
Propojovací vedení 7pólové ke kamionu jako spirálový kabel pro posuvnou střechu, zásuvka na kamionu musí být k dispozici (Pin1: +/ Pin3: -)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě








