Unimog rýpadlo čelní nakladačMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog rýpadlo čelní nakladač
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Rok výroby
1979
Stav
Použitý
Umístění
Heidenheim an der Brenz 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Unimog rýpadlo čelní nakladač
- Výrobce:
- Mercedes-Benz
- Model:
- Unimog U424/U1000
- Rok výroby:
- 1979
- Stav:
- dobrý (použitý)
- Funkčnost:
- plně funkční
Cena a lokalita
- Umístění:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, Deutschland

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 13 790 km
- Výkon:
- 90 kW (122,37 k)
- Celková hmotnost:
- 6 950 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Konfigurace náprav:
- 2 nápravy
- Kombinovaná spotřeba paliva:
- 10 l/100 km
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A205-54015
- Naposled aktualizováno:
- 18.11.2025
Popis
1600 motohodin / celkový počet najetých kilometrů 13 800 km! Spotřeba cca 10 l / 100 km nafty.
Čelní nakladač výrobce Schmidt FL4 s rychloupínačem, lopatou a vidlemi na palety.
Byl téměř po celý svůj život Unimogu garážovaný. Nikdy nejezdil v zimě. Žádná koroze na podvozku.
Motor OM 352, 6válcový, 5638 ccm, 95 k, nízká spotřeba cca 10 litrů, kultivovaný chod a "originální sytý zvuk".
"Unikát". Doprovázel mě bez jakýchkoliv technických závad u všech mých stavebních projektů, "nyní je hotovo". K dispozici jako sběratelský kus nebo k "použití". S dílenskou příručkou. Unimog jsem koupil od prvního majitele, takže jsem teprve druhý vlastník po dobu 14 let. První registrace v listopadu 1979. Najel jsem s ním jen cca 2000 km.
Synchronizační kroužky převodovky je třeba vyměnit.
Povolená celková hmotnost zGG = 6,95 t (lze řídit se "starým řidičským průkazem skupiny 3").
Registrace je zcela osvobozená od daně! "Samojízdný pracovní stroj bagr". Roční náklady cca 250 € pojištění + STK, bez emisní kontroly.
Je přihlášený a v provozu / V provozu s STK, vše funkční!
Jelikož zvláště měkké a gumové části za 43 let provozu křehnou, bylo vyměněno:
hlavní válec spojky, řadicí válec pro malou/velkou skupinu, 4/2cestný ventil, těsnění hlavy válců... Skříň spojky je "zcela suchá od prachu"...
Ibjdpfxjxxkk Uo Afxod
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Čelní nakladač výrobce Schmidt FL4 s rychloupínačem, lopatou a vidlemi na palety.
Byl téměř po celý svůj život Unimogu garážovaný. Nikdy nejezdil v zimě. Žádná koroze na podvozku.
Motor OM 352, 6válcový, 5638 ccm, 95 k, nízká spotřeba cca 10 litrů, kultivovaný chod a "originální sytý zvuk".
"Unikát". Doprovázel mě bez jakýchkoliv technických závad u všech mých stavebních projektů, "nyní je hotovo". K dispozici jako sběratelský kus nebo k "použití". S dílenskou příručkou. Unimog jsem koupil od prvního majitele, takže jsem teprve druhý vlastník po dobu 14 let. První registrace v listopadu 1979. Najel jsem s ním jen cca 2000 km.
Synchronizační kroužky převodovky je třeba vyměnit.
Povolená celková hmotnost zGG = 6,95 t (lze řídit se "starým řidičským průkazem skupiny 3").
Registrace je zcela osvobozená od daně! "Samojízdný pracovní stroj bagr". Roční náklady cca 250 € pojištění + STK, bez emisní kontroly.
Je přihlášený a v provozu / V provozu s STK, vše funkční!
Jelikož zvláště měkké a gumové části za 43 let provozu křehnou, bylo vyměněno:
hlavní válec spojky, řadicí válec pro malou/velkou skupinu, 4/2cestný ventil, těsnění hlavy válců... Skříň spojky je "zcela suchá od prachu"...
Ibjdpfxjxxkk Uo Afxod
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2016
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 7321 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě


































