Chladírenská/mrazírenská přepravaSCHMITZ
N/A
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZ
N/A
Zahajovací cena bez DPH
10 950 €
Rok výroby
2014
Stav
Použitý
Umístění
Vuren 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
Zahajovací cena bez DPH
10 950 €
- Umístění:
- Vuren, The Netherlands

Volejte
Technické údaje
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 01/2014
- Délka ložné plochy:
- 13 400 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 500 mm
- Výška ložného prostoru:
- 2 690 mm
- Celková délka:
- 14 100 mm
- Celková šířka:
- 2 600 mm
- Celková výška:
- 4 000 mm
- Zavěšení:
- vzduch
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65R22,5
- Rozvor náprav:
- 8 770 mm
- Barva:
- jiný
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A205-91300
- Referenční č.:
- 322439
- Naposled aktualizováno:
- 22.11.2025
Popis
= Další možnosti a příslušenství =
- EBS
= Poznámky =
Počet náprav: 3, nosnost: 32 600 kg, vlastní hmotnost: 8 400 kg, celková hmotnost: 41 000 kg, typ podvozku: neúplný podvozek, materiál podvozku: ocel, velikost čepu: 2 palce, typ odpružení: plně vzduchové, ABS, EBS, rok výroby nástavby: 2014, výrobce chladícího agregátu: Thermoking, model chladícího agregátu: SLXe 300, pohon chladícího agregátu: naftový/elektrický, motohodiny / elektricky: 2 341, motohodiny / nafta: 19 022, ATP-stav: 02_2023, topení, tloušťka stěny: 40 mm, typ chlazení: chladicí, typ nápravy: SCHMITZ
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: denní
Registrační značka: ON-50-FG
Pohonná jednotka
Typ paliva: nafta
Převodovka
Převodovka: manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 385/65R22,5
Brzdy: kotoučové
Odpružení: vzduchové
Náprava 1: vzorek levá pneu: 7 mm; vzorek pravá pneu: 7 mm
Náprava 2: vzorek levá pneu: 6 mm; vzorek pravá pneu: 6 mm
Náprava 3: vzorek levá pneu: 6 mm; vzorek pravá pneu: 6 mm
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost: 8 400 kg
Užitečné zatížení: 32 600 kg
Celková hmotnost: 41 000 kg
Funkční
Chladící agregát: naftový a elektrický (19 022 motohodin nafta; 2 341 elektricky)
Tloušťka stěny: 40 mm
Ekologie
Emisní norma: Euro 0
Údržba
APK (technická kontrola): platná do 11.2026
Stav
Celkový stav: průměrný
Technický stav: průměrný
Optický stav: průměrný
Poškození: žádné
= Informace o firmě =
Kleyn Trucks je jedním z největších nezávislých obchodníků s použitými vozidly na světě. Zde si můžete vybrat z neustále se měnící nabídky 1 200 použitých nákladních vozů, tahačů a přívěsů. Naše nabídka zahrnuje všechny evropské značky, roky výroby i cenové hladiny.
Proč nakupovat u Kleyn Trucks? Jednoduše!
• Velký, rychle se měnící sortiment
• Viditelná kvalita
• Dobrá cena
• Kvalitní obchodní jednání
• Mluvíme mnoha jazyky
• Rozumíme svým zákazníkům
• Zajištění dovozu a přepravy
• (Vývozní) značky rychle vyřízeny
• Odborné technické služby
• Záruka "viditelné kvality"
• A mnoho dalšího …
Navštivte prosím naše webové stránky pro speciální nabídky a kompletní sklad:
Knodpfx Ahjxyp Afo Aed
Leasing přes Kleyn Trucks je možný ve většině evropských zemí!
Rychle si spočítejte leasingovou splátku a odešlete žádost přes naše webové stránky.
Zeptejte se přímo na náš evropský záruční balíček.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
- EBS
= Poznámky =
Počet náprav: 3, nosnost: 32 600 kg, vlastní hmotnost: 8 400 kg, celková hmotnost: 41 000 kg, typ podvozku: neúplný podvozek, materiál podvozku: ocel, velikost čepu: 2 palce, typ odpružení: plně vzduchové, ABS, EBS, rok výroby nástavby: 2014, výrobce chladícího agregátu: Thermoking, model chladícího agregátu: SLXe 300, pohon chladícího agregátu: naftový/elektrický, motohodiny / elektricky: 2 341, motohodiny / nafta: 19 022, ATP-stav: 02_2023, topení, tloušťka stěny: 40 mm, typ chlazení: chladicí, typ nápravy: SCHMITZ
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: denní
Registrační značka: ON-50-FG
Pohonná jednotka
Typ paliva: nafta
Převodovka
Převodovka: manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 385/65R22,5
Brzdy: kotoučové
Odpružení: vzduchové
Náprava 1: vzorek levá pneu: 7 mm; vzorek pravá pneu: 7 mm
Náprava 2: vzorek levá pneu: 6 mm; vzorek pravá pneu: 6 mm
Náprava 3: vzorek levá pneu: 6 mm; vzorek pravá pneu: 6 mm
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost: 8 400 kg
Užitečné zatížení: 32 600 kg
Celková hmotnost: 41 000 kg
Funkční
Chladící agregát: naftový a elektrický (19 022 motohodin nafta; 2 341 elektricky)
Tloušťka stěny: 40 mm
Ekologie
Emisní norma: Euro 0
Údržba
APK (technická kontrola): platná do 11.2026
Stav
Celkový stav: průměrný
Technický stav: průměrný
Optický stav: průměrný
Poškození: žádné
= Informace o firmě =
Kleyn Trucks je jedním z největších nezávislých obchodníků s použitými vozidly na světě. Zde si můžete vybrat z neustále se měnící nabídky 1 200 použitých nákladních vozů, tahačů a přívěsů. Naše nabídka zahrnuje všechny evropské značky, roky výroby i cenové hladiny.
Proč nakupovat u Kleyn Trucks? Jednoduše!
• Velký, rychle se měnící sortiment
• Viditelná kvalita
• Dobrá cena
• Kvalitní obchodní jednání
• Mluvíme mnoha jazyky
• Rozumíme svým zákazníkům
• Zajištění dovozu a přepravy
• (Vývozní) značky rychle vyřízeny
• Odborné technické služby
• Záruka "viditelné kvality"
• A mnoho dalšího …
Navštivte prosím naše webové stránky pro speciální nabídky a kompletní sklad:
Knodpfx Ahjxyp Afo Aed
Leasing přes Kleyn Trucks je možný ve většině evropských zemí!
Rychle si spočítejte leasingovou splátku a odešlete žádost přes naše webové stránky.
Zeptejte se přímo na náš evropský záruční balíček.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+31 183 2... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
Vuren
766 km
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZN/A
SCHMITZN/A
malý inzerát
Vuren
766 km
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZN/A
SCHMITZN/A
malý inzerát
Vuren
766 km
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZN/A
SCHMITZN/A
malý inzerát
Vuren
766 km
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZN/A
SCHMITZN/A
malý inzerát
Vuren
766 km
Chladírenská/mrazírenská přeprava
SCHMITZN/A
SCHMITZN/A
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě































































