SklápìèkaFliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
Sklápìèka
Fliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
pevná cena bez DPH
86 380 €
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
86 380 €
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo

Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 6 800 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 28 200 kg
- Celková hmotnost:
- 35 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 r22.5
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A826-5335
- Referenční č.:
- 20589986
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace
Podvozek sklápěcího návěsu
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce v odlehčeném provedení, sedlová deska s vyměnitelnými 2 komemi s hydraulickým uchycením pro Horsch Trailer Lift. Zakřivené čelo, hydraulické opěrné nohy, podložní klíny s držákem, speciální boční ochrana proti podjetí, sklopná ochrana proti podjetí, čtvrtplášťové blatníky před a za nápravovou skupinou, s protistříkacími lapači pouze na poslední nápravě, nerezová úložná schránka B=800 / H=350 / T=350 mm, tyč na plachtu s držákem, tažné oko vzadu.
Nápravy a odpružení
Nápravy BPW s kotoučovými brzdami, průměr kotouče 430 mm, laserově měřené nápravy/podvozek pro snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva, vzduchové odpružení s bezpečnostními lany, 1. náprava automaticky zdvíhací včetně nuceného spouštění a rozjezdové pomoci, ovládání 3x brzdami (rozjezdová pomoc funkční do překročení zatížení nápravy o 30% a do max. rychlosti 25 km/h).
Brzdový systém
Dvouvodičová tlakovzdušná brzdová soustava, parkovací brzda s pružinovým zásobníkem, 2 proti záměně jištěné spojky vepředu, bez propojovacího vedení, EBS, elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu.
Upozornění: Přípojné vozidlo smí táhnout jen tahač, který zajišťuje funkčnost ABS!
s ventilem pro zdvih a spouštění
Systém stability podvozku
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5, ocelové disky, tovární stříbrná barva.
Elektrika
24 V, vícikomorová světla, bočně žluté LED osvětlení, 2 bílé poziční světla vpředu, 2 bílo-červená poziční světla vzadu, 2x 7kolíkové proti záměně jištěné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu, 2 přídavné LED pracovní světlomety vzadu, spínané couvacím světlem, noční osvětlení pomocí dálkového ovládání.
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, s HDK šroubovací vsuvkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového propojení), ovládání hydraulicky přes přídavný pohon nákladního vozidla, hydraulická přípojka s hadicí a HDK šroubovacím konektorem NW = 48 mm s rýhovanou maticí. Vypnutí hydrauliky pro sklápěcí bočnici FR-vlevo a ramena Trailer Lift probíhá automaticky od cca 20 km/h. Ramena Trailer Lift lze samostatně zablokovat, takže je možný pouze proces odstavení návěsu.
Korba
Bsdji Rix Dspfx Aaaeww
Hliníková kastlová korba z vysoce kvalitního, otěruvzdorného materiálu se zesílenou čelní stěnou tl. 5 mm, s vnějšími držáky pro hydraulický válec. Bočnice z 30 mm dutých profilů, přesně svařené, s horním profilem odpuzujícím sypké materiály. Bočnice FR-vlevo nahoře hydraulicky sklopná na cca 7 700 mm délky a o cca 600 mm výšky pro nakládku. Upozornění! Lze pouze 2 polohy - úplně zavřená nebo úplně sklopená. Před sklopením bočnice je nutné otevřít plachtu a příčné vzpěry zasunout do parkovací pozice na FR-vpravo nebo je úplně vyjmout. Venkovní držáky na lopatu a smeták na čelní stěně. Vnitřní výstup na čelní stěně.
Greenline - kónický a aerodynamický tvar korby
Zadní stěna kyvně uložená, se dvěma výsypnými klapkami. Zadní stěna hydraulicky výsuvná nahoru cca o 950 mm pro vykládku. Zadní stěna s gumovým těsněním. Upozornění! Tepelné odolání do max. 170 °C!
Podlaha celooplošně 6 mm silná.
Stupátko s nášlapem.
Plachta odkládatelná na jedné straně na FR-vpravo, s centrálním zamykáním na FR-vlevo.
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme použití sklápěcího válce s tvrdochromovanou pístní tyčí, aby nedocházelo k jejímu poškození agresivním materiálem a korozi.
Uvedená celková hmotnost je technicky dosažitelná, záleží na druhu loženého materiálu.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek sklápěcího návěsu
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce v odlehčeném provedení, sedlová deska s vyměnitelnými 2 komemi s hydraulickým uchycením pro Horsch Trailer Lift. Zakřivené čelo, hydraulické opěrné nohy, podložní klíny s držákem, speciální boční ochrana proti podjetí, sklopná ochrana proti podjetí, čtvrtplášťové blatníky před a za nápravovou skupinou, s protistříkacími lapači pouze na poslední nápravě, nerezová úložná schránka B=800 / H=350 / T=350 mm, tyč na plachtu s držákem, tažné oko vzadu.
Nápravy a odpružení
Nápravy BPW s kotoučovými brzdami, průměr kotouče 430 mm, laserově měřené nápravy/podvozek pro snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva, vzduchové odpružení s bezpečnostními lany, 1. náprava automaticky zdvíhací včetně nuceného spouštění a rozjezdové pomoci, ovládání 3x brzdami (rozjezdová pomoc funkční do překročení zatížení nápravy o 30% a do max. rychlosti 25 km/h).
Brzdový systém
Dvouvodičová tlakovzdušná brzdová soustava, parkovací brzda s pružinovým zásobníkem, 2 proti záměně jištěné spojky vepředu, bez propojovacího vedení, EBS, elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu.
Upozornění: Přípojné vozidlo smí táhnout jen tahač, který zajišťuje funkčnost ABS!
s ventilem pro zdvih a spouštění
Systém stability podvozku
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5, ocelové disky, tovární stříbrná barva.
Elektrika
24 V, vícikomorová světla, bočně žluté LED osvětlení, 2 bílé poziční světla vpředu, 2 bílo-červená poziční světla vzadu, 2x 7kolíkové proti záměně jištěné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu, 2 přídavné LED pracovní světlomety vzadu, spínané couvacím světlem, noční osvětlení pomocí dálkového ovládání.
Hydraulika
Nízkotlaký válec max. 170 bar, s HDK šroubovací vsuvkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového propojení), ovládání hydraulicky přes přídavný pohon nákladního vozidla, hydraulická přípojka s hadicí a HDK šroubovacím konektorem NW = 48 mm s rýhovanou maticí. Vypnutí hydrauliky pro sklápěcí bočnici FR-vlevo a ramena Trailer Lift probíhá automaticky od cca 20 km/h. Ramena Trailer Lift lze samostatně zablokovat, takže je možný pouze proces odstavení návěsu.
Korba
Bsdji Rix Dspfx Aaaeww
Hliníková kastlová korba z vysoce kvalitního, otěruvzdorného materiálu se zesílenou čelní stěnou tl. 5 mm, s vnějšími držáky pro hydraulický válec. Bočnice z 30 mm dutých profilů, přesně svařené, s horním profilem odpuzujícím sypké materiály. Bočnice FR-vlevo nahoře hydraulicky sklopná na cca 7 700 mm délky a o cca 600 mm výšky pro nakládku. Upozornění! Lze pouze 2 polohy - úplně zavřená nebo úplně sklopená. Před sklopením bočnice je nutné otevřít plachtu a příčné vzpěry zasunout do parkovací pozice na FR-vpravo nebo je úplně vyjmout. Venkovní držáky na lopatu a smeták na čelní stěně. Vnitřní výstup na čelní stěně.
Greenline - kónický a aerodynamický tvar korby
Zadní stěna kyvně uložená, se dvěma výsypnými klapkami. Zadní stěna hydraulicky výsuvná nahoru cca o 950 mm pro vykládku. Zadní stěna s gumovým těsněním. Upozornění! Tepelné odolání do max. 170 °C!
Podlaha celooplošně 6 mm silná.
Stupátko s nášlapem.
Plachta odkládatelná na jedné straně na FR-vpravo, s centrálním zamykáním na FR-vlevo.
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme použití sklápěcího válce s tvrdochromovanou pístní tyčí, aby nedocházelo k jejímu poškození agresivním materiálem a korozi.
Uvedená celková hmotnost je technicky dosažitelná, záleží na druhu loženého materiálu.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě


