OstatníJaguar
Mark V Drophead Coupé
Ostatní
Jaguar
Mark V Drophead Coupé
EXW pevná cena Nepodléhající hlášení DPH
119 900 €
Rok výroby
1950
Stav
Použitý
Umístění
Ingelheim am Rhein 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
- Popis stroje:
- Ostatní
- Výrobce:
- Jaguar
- Model:
- Mark V Drophead Coupé
- Rok výroby:
- 1950
- Stav:
- velmi dobrý (použité)
Cena a lokalita
EXW pevná cena Nepodléhající hlášení DPH
119 900 €
- Umístění:
- Budenheimer Weg 21, 55262 Heidesheim, DE
Volejte
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A115-36022
- Naposled aktualizováno:
- 25.04.2025
Popis
Klasika se schválením H!
_____
Pořiďte si jeden z nejkrásnějších vozů Jaguar Mark V Drophead Coupé, který je v současné době na trhu k dispozici!
Model Mark V je právem považován za jeden z nejkrásnějších kabrioletů 40./50. let a vyrovná se nejexkluzivnějším vozům té doby. Vyráběl se pouze v letech 1948 až 1951, a to ve velmi malém počtu kusů.
Bylo vyrobeno pouze 971 těchto fantastických vozů, z toho pouze 577 kusů.
jako vozy s levostranným řízením - na celém světě se dokonce poněkud zachovalo maximálně 50-80 vozů s levostranným řízením.....
Kolik těchto skvostů se dochovalo do dnešních dnů, není jisté, vůz již není v celé Evropě prakticky k dostání!
Výrazný nárůst hodnoty je tedy zaručen, dokonce i v USA je na trhu stále jen hrstka vozů.
Vůz byl po výrobě v roce 1950 prodán do USA a pouze jednou byl registrován v Kalifornii. Na počátku 90. let byl vůz přivezen zpět do Evropy.
Tam byl po letech pečlivé práce kompletně rozebrán a kus po kuse restaurován do opravdu špičkového stavu. Bez ohledu na náklady byly provedeny všechny potřebné práce, aby se vůz stal vizuální a technickou ozdobou.
Jaguar byl kompletně vykuchán a karoserie, interiér a elektroinstalace byly repasovány nebo nahrazeny originálními náhradními díly. V rámci těchto prací byl proveden kompletní nový lak zvenku i zevnitř a levandulově šedá barva byla nahrazena černou, rovněž původní barvou Jaguaru, která vozu sluší mnohem více. Sedadla byla přečalouněna a potažena novou červenou kůží, koberce byly kompletně obnoveny a veškeré dřevo bylo znovu opracováno.
Dkodonaby Aepfx Af Nsu
V roce 2012 / 2013 prošla technika opět rozsáhlou generální opravou, kdy bylo kompletně zrekonstruováno hnací ústrojí a vyměněny různé opotřebitelné díly. Kromě toho byly provedeny veškeré práce pro homologaci H, která proběhla v roce 2013. Jen v tomto období byly provedeny práce za více než 18 000 eur, faktury jsou k dispozici.
Všechny příplatkové díly vozu jsou ve výborném stavu, všechny funkce jsou bezchybné. Vůz je absolutně bez koroze a během renovačních prací byl rozsáhle chráněn proti korozi.
Po renovaci byl vůz umístěn v uzavřené hale a od té doby najel v rámci stěhovacích jízd a MOT celkem pouze 290 km.
K vozu je samozřejmě dodávána veškerá dokumentace a rozsáhlý fotografický materiál z provedených prací. K dispozici je aktuální odhad hodnoty, dopis a certifikát a obdržíte také rodný list od Jaguar Daimler Heritage Trust.
Součástí je také podrobné ocenění podle Classic Data od TÜV Süd na odhadní cenu 135 000 eur a celkový stav 1!
V současné době jsou již srovnatelné vozy nabízeny na Car & Classic za cenu až 160 000 britských liber!!!
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
_____
Pořiďte si jeden z nejkrásnějších vozů Jaguar Mark V Drophead Coupé, který je v současné době na trhu k dispozici!
Model Mark V je právem považován za jeden z nejkrásnějších kabrioletů 40./50. let a vyrovná se nejexkluzivnějším vozům té doby. Vyráběl se pouze v letech 1948 až 1951, a to ve velmi malém počtu kusů.
Bylo vyrobeno pouze 971 těchto fantastických vozů, z toho pouze 577 kusů.
jako vozy s levostranným řízením - na celém světě se dokonce poněkud zachovalo maximálně 50-80 vozů s levostranným řízením.....
Kolik těchto skvostů se dochovalo do dnešních dnů, není jisté, vůz již není v celé Evropě prakticky k dostání!
Výrazný nárůst hodnoty je tedy zaručen, dokonce i v USA je na trhu stále jen hrstka vozů.
Vůz byl po výrobě v roce 1950 prodán do USA a pouze jednou byl registrován v Kalifornii. Na počátku 90. let byl vůz přivezen zpět do Evropy.
Tam byl po letech pečlivé práce kompletně rozebrán a kus po kuse restaurován do opravdu špičkového stavu. Bez ohledu na náklady byly provedeny všechny potřebné práce, aby se vůz stal vizuální a technickou ozdobou.
Jaguar byl kompletně vykuchán a karoserie, interiér a elektroinstalace byly repasovány nebo nahrazeny originálními náhradními díly. V rámci těchto prací byl proveden kompletní nový lak zvenku i zevnitř a levandulově šedá barva byla nahrazena černou, rovněž původní barvou Jaguaru, která vozu sluší mnohem více. Sedadla byla přečalouněna a potažena novou červenou kůží, koberce byly kompletně obnoveny a veškeré dřevo bylo znovu opracováno.
Dkodonaby Aepfx Af Nsu
V roce 2012 / 2013 prošla technika opět rozsáhlou generální opravou, kdy bylo kompletně zrekonstruováno hnací ústrojí a vyměněny různé opotřebitelné díly. Kromě toho byly provedeny veškeré práce pro homologaci H, která proběhla v roce 2013. Jen v tomto období byly provedeny práce za více než 18 000 eur, faktury jsou k dispozici.
Všechny příplatkové díly vozu jsou ve výborném stavu, všechny funkce jsou bezchybné. Vůz je absolutně bez koroze a během renovačních prací byl rozsáhle chráněn proti korozi.
Po renovaci byl vůz umístěn v uzavřené hale a od té doby najel v rámci stěhovacích jízd a MOT celkem pouze 290 km.
K vozu je samozřejmě dodávána veškerá dokumentace a rozsáhlý fotografický materiál z provedených prací. K dispozici je aktuální odhad hodnoty, dopis a certifikát a obdržíte také rodný list od Jaguar Daimler Heritage Trust.
Součástí je také podrobné ocenění podle Classic Data od TÜV Süd na odhadní cenu 135 000 eur a celkový stav 1!
V současné době jsou již srovnatelné vozy nabízeny na Car & Classic za cenu až 160 000 britských liber!!!
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2022
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 6132 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě