OstatníMAN
-VW 8.150 FAE 4x4 Feuerwehr *20.000 KM* TÜV 2026
Ostatní
MAN
-VW 8.150 FAE 4x4 Feuerwehr *20.000 KM* TÜV 2026
pevná cena Nepodléhající hlášení DPH
22 900 €
Rok výroby
1989
Stav
Použitý
Umístění
Wuppertal-Cronenberg 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Cena a lokalita
pevná cena Nepodléhající hlášení DPH
22 900 €
- Místo prodejce:
- Zum Tal 53 (Einfahrt Hülsen), 42349 Wuppertal-Cronenberg, Německo
Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 20 000 km
- Výkon:
- 110 kW (149,56 k)
- První registrace:
- 05/1989
- Celková hmotnost:
- 7 490 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Barva:
- červený
- Další kontrola (TÜV):
- 12/2026
- Typ převodu:
- mechanický
- Šířka ložného prostoru:
- 2 500 mm
- Délka ložné plochy:
- 3 720 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 610 mm
- Celková délka:
- 5 950 mm
- Celková šířka:
- 2 500 mm
- Celková výška:
- 2 950 mm
- Počet míst k sezení:
- 3
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A203-46885
- Referenční č.:
- 2090
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2025
Popis
1. ruka - dobrovolní němečtí hasiči.
Pouze 20 000 km celkem, doložitelné.
Až do roku 2025 pravidelně v provozu jako hadicový vůz SW1000, nyní prodán pouze kvůli vnitřní restrukturalizaci sboru.
TÜV platný do prosince 2026 (nově schválen při 20 178 km, nyní 20 350 km).
Extrémně robustní podvozek MAN-VW s trvalým pohonem všech kol. Permanetní 4x4. Listové odpružení.
Jednoduchá montáž kol.
Rozvor 3100 mm.
Originální 7,49t MAN 8.150 FAE, s originálním technickým průkazem a osvědčením o registraci vždy registrován v této hmotnostní kategorii. To znamená, že toto hasičské vozidlo lze řídit s původním řidičským průkazem skupiny 3 získaným před rokem 1999.
Provozní hmotnost dle technického průkazu 5505 kg s namontovanou skříňovou nástavbou (vnější rozměry nástavby: 3,72 m délka / 2,49 m šířka / 1,61 m čistá výška prostoru plus střešní vestavby).
Zkušenosti ukazují, že samotný podvozek bez hasičské nástavby váží pod 4 tuny.
Velmi zajímavé pro stavbu robustního expedičního vozidla, které bude v praxi a v plně cestovní výbavě na hranici max. 7,49 t celkové hmotnosti, přičemž je možná i určitá užitečná rezerva.
Tento exemplář má již modernější 6válcový motor o objemu 6823 ccm a výkonu 150 k.
5stupňová manuální převodovka s redukcí a 2x uzávěrkou diferenciálu.
Maximální rychlost 89 km/h!
Posilovač řízení.
Sklopná kabina s vestavěným střešním oknem a třemi místy k sezení.
Celkové rozměry vozidla: 5,95 m délka / 2,50 m šířka / 2,95 m výška.
Střecha je přístupná přes vestavěný žebřík v nástavbě.
Výstražná světelná a zvuková zařízení zůstávají funkční.
Obutí: 10,00 R 20 (16 PR), v dobrém stavu.
Kedpfx Afexp Tagjconc
Dvě kompletní a dobré rezervní kola jsou rovněž k dispozici k vozidlu MAN-VW. Prodej nebo předání po dohodě.
Malé čelisťové tažné zařízení s max. tažnou kapacitou 2000 kg brzděného nebo 1500 kg nebrzděného přívěsu.
Vozidlo MAN ihned startuje a je připraveno k odjezdu.
Díky dlouholetému garážování se jedná o kvalitní nákladní vůz z doby, kdy se auta vyráběla s péčí a kvalitou.
Tato nabídka platí pouze pro firmy nebo úřady / složky IZS. Meziprodej a omyly ve specifikaci vyhrazeny.
Kupní cena je konečná cena brutto = netto (dle §25a zákona o DPH; samostatné vyčíslení DPH není možné a DPH není k této ceně dále přičítána).
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Pouze 20 000 km celkem, doložitelné.
Až do roku 2025 pravidelně v provozu jako hadicový vůz SW1000, nyní prodán pouze kvůli vnitřní restrukturalizaci sboru.
TÜV platný do prosince 2026 (nově schválen při 20 178 km, nyní 20 350 km).
Extrémně robustní podvozek MAN-VW s trvalým pohonem všech kol. Permanetní 4x4. Listové odpružení.
Jednoduchá montáž kol.
Rozvor 3100 mm.
Originální 7,49t MAN 8.150 FAE, s originálním technickým průkazem a osvědčením o registraci vždy registrován v této hmotnostní kategorii. To znamená, že toto hasičské vozidlo lze řídit s původním řidičským průkazem skupiny 3 získaným před rokem 1999.
Provozní hmotnost dle technického průkazu 5505 kg s namontovanou skříňovou nástavbou (vnější rozměry nástavby: 3,72 m délka / 2,49 m šířka / 1,61 m čistá výška prostoru plus střešní vestavby).
Zkušenosti ukazují, že samotný podvozek bez hasičské nástavby váží pod 4 tuny.
Velmi zajímavé pro stavbu robustního expedičního vozidla, které bude v praxi a v plně cestovní výbavě na hranici max. 7,49 t celkové hmotnosti, přičemž je možná i určitá užitečná rezerva.
Tento exemplář má již modernější 6válcový motor o objemu 6823 ccm a výkonu 150 k.
5stupňová manuální převodovka s redukcí a 2x uzávěrkou diferenciálu.
Maximální rychlost 89 km/h!
Posilovač řízení.
Sklopná kabina s vestavěným střešním oknem a třemi místy k sezení.
Celkové rozměry vozidla: 5,95 m délka / 2,50 m šířka / 2,95 m výška.
Střecha je přístupná přes vestavěný žebřík v nástavbě.
Výstražná světelná a zvuková zařízení zůstávají funkční.
Obutí: 10,00 R 20 (16 PR), v dobrém stavu.
Kedpfx Afexp Tagjconc
Dvě kompletní a dobré rezervní kola jsou rovněž k dispozici k vozidlu MAN-VW. Prodej nebo předání po dohodě.
Malé čelisťové tažné zařízení s max. tažnou kapacitou 2000 kg brzděného nebo 1500 kg nebrzděného přívěsu.
Vozidlo MAN ihned startuje a je připraveno k odjezdu.
Díky dlouholetému garážování se jedná o kvalitní nákladní vůz z doby, kdy se auta vyráběla s péčí a kvalitou.
Tato nabídka platí pouze pro firmy nebo úřady / složky IZS. Meziprodej a omyly ve specifikaci vyhrazeny.
Kupní cena je konečná cena brutto = netto (dle §25a zákona o DPH; samostatné vyčíslení DPH není možné a DPH není k této ceně dále přičítána).
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2005
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 202 7... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě