Otevřený návěs s plachtouWIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
Otevřený návěs s plachtou
WIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
pevná cena bez DPH
23 500 €
Stav
Použitý
Umístění
Heilbronn 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
23 500 €
- Místo prodejce:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 29 441 kg
- Celková hmotnost:
- 36 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 05/2023
- Další kontrola (TÜV):
- 05/2024
- Celková šířka:
- 2 550 mm
- Celková výška:
- 4 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A152-54389
- Referenční č.:
- 1800571
- Naposled aktualizováno:
- 09.07.2025
Popis
* Výška sedlového čepu: 1120 mm
* Boční průjezdná výška s výsuvnou střechou a vnitřní výškou 2750: 2655 mm
* Boční průjezdná výška bez výsuvné střechy a vnitřní výškou 2750: 2610 mm
* Celková délka: 13 830 mm
* Vnitřní délka platformy: 13 620 mm
* Celková šířka: 2 550 mm
* Vnitřní šířka platformy: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi sloupky: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (bez výsuvné střechy): 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (s výsuvnou střechou): 2 430 mm
* Výška krku: 105 mm
* Rozvor náprav: 1 310 mm
* Vzdálenost od závěsného čepu k 1. nápravě: 6 390 mm
* Technicky přípustná celková hmotnost: 42 000 kg
* Technicky přípustné zatížení nápravy: 9 000 kg
* Technicky přípustné zatížení sedlového čepu: 15 000 kg
* Celková výška: 3 975 mm
* Provozní hmotnost: 6 559 kg
* Železniční certifikát P386
Podvozek
Ocelový nosič osvětlení
19 párů kotvicích ok v podlaze z protiskluzové překližky, tl. 30 mm, nosnost 7,5 t + ocelový slzičový plech vzadu ca. 270 mm hluboký
Otočné nárazníky vzadu (WIELTON)
Paletová zábrana s upínacími otvory
Ocelová zadní podjezdová zábrana
Kompozitní boční ochrana proti podjetí
Zvedací zadní podjezdová zábrana
Nápravy a odpružení
Počet náprav: 3
Pevné nápravy
SAF kotoučové nápravy 3x9000 kg 22,5 INTRADISC KNORR třmeny, brzdové kotouče Ø 430 mm
Výška sedla: 1120 mm
Hubodometr
Opěrné nohy
SAF Hercules dvourychlostní opěrné nohy, plně zatížitelné
Ráfky
6x ocelový ráfek 22,5-11,75 ET-120
Kryty na matice kol
Pneumatiky
6x pneu 385-65-22,5
Ostatní vybavení podvozku
Sklopná TIR tabule
Upínací pás s ráčnou 7 t - 8 ks
Hasicí přístroj 6 kg
Lodní kotevní oka 4 páry
Dva klíny s držákem
Sklopná A-tabule
Sklopná ADR tabule
Skříň na hasicí přístroj na přední stěně
Nářaďový box - 165 l
Kód železniční kategorizace P 386 F1
Boční průjezdná výška i.L.: 2 530 mm
F2 Vnitřní výška i.L. pod střechou: 2 575 mm
Nástavba
Výsuvná střecha (0, +50)
Nástavné latě - 7 řad
Boční plachty s oky (min. 24 plachtových napínačů)
Přední napínací mechanismus plachty s klapkou a zabezpečením celním lanem (TIR provedení)
Zadní napínací mechanismus plachty
Guedpfsrvu Nzsx Aa Tsk
Napínací napínače s přídavným zámkem
Celní provedení na vnějším rámu se Safety Lock
Posuvná střecha jednostranně zezadu dopředu EDSCHA HYBRID (provedení TIR)
Přední stěna z hliníku s celními oky
Zadní stěna jako hliníkové dvoukřídlé dveře
Protiskluzová překližka 6 mm H=1500 mm
2x transparentní kapsy na plachtě pro ADR štítky
Lakování, další vybavení
Oboustranné lakování (prášková povrchová úprava) přední stěna, dveře, rohové sloupky
Dodatečné lakování - barva RAL5002 (ultramarínová modř)
Elektroinstalace
2x7-pin + 1x15-pin s EBS přípojkou, bez propojovacích vedení k tahači
Osvětlení Hella LED EASYCONN verze
Železniční/intermodální vybavení zahrnuje
Nápravy s prodlouženými vzduchovými vaky a úpravou pro piggyback; rám s úchyty podle předpisů Bach
Železniční kategorizace P 386
Otočné nárazníky vzadu vlevo a vpravo
RoRo Ferry kotvy pro intermodální přepravu
5-násobný ILU kód, umístěný na plachtách vlevo a vpravo, na přední stěně, zadní stěně a střeše
Bočně žlutě označené pozice v oblasti uchycení (Rail)
Boční plachty s 24 napínači dle předpisů železnice
(Splňuje směrnici pro zajištění nákladu DAIMLER DL 9,5)
Střešní plachta dle předpisů železnice
Veškeré údaje bez záruky. Změny, omyly a mezitímní prodej vyhrazeny.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
* Boční průjezdná výška s výsuvnou střechou a vnitřní výškou 2750: 2655 mm
* Boční průjezdná výška bez výsuvné střechy a vnitřní výškou 2750: 2610 mm
* Celková délka: 13 830 mm
* Vnitřní délka platformy: 13 620 mm
* Celková šířka: 2 550 mm
* Vnitřní šířka platformy: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi sloupky: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (bez výsuvné střechy): 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (s výsuvnou střechou): 2 430 mm
* Výška krku: 105 mm
* Rozvor náprav: 1 310 mm
* Vzdálenost od závěsného čepu k 1. nápravě: 6 390 mm
* Technicky přípustná celková hmotnost: 42 000 kg
* Technicky přípustné zatížení nápravy: 9 000 kg
* Technicky přípustné zatížení sedlového čepu: 15 000 kg
* Celková výška: 3 975 mm
* Provozní hmotnost: 6 559 kg
* Železniční certifikát P386
Podvozek
Ocelový nosič osvětlení
19 párů kotvicích ok v podlaze z protiskluzové překližky, tl. 30 mm, nosnost 7,5 t + ocelový slzičový plech vzadu ca. 270 mm hluboký
Otočné nárazníky vzadu (WIELTON)
Paletová zábrana s upínacími otvory
Ocelová zadní podjezdová zábrana
Kompozitní boční ochrana proti podjetí
Zvedací zadní podjezdová zábrana
Nápravy a odpružení
Počet náprav: 3
Pevné nápravy
SAF kotoučové nápravy 3x9000 kg 22,5 INTRADISC KNORR třmeny, brzdové kotouče Ø 430 mm
Výška sedla: 1120 mm
Hubodometr
Opěrné nohy
SAF Hercules dvourychlostní opěrné nohy, plně zatížitelné
Ráfky
6x ocelový ráfek 22,5-11,75 ET-120
Kryty na matice kol
Pneumatiky
6x pneu 385-65-22,5
Ostatní vybavení podvozku
Sklopná TIR tabule
Upínací pás s ráčnou 7 t - 8 ks
Hasicí přístroj 6 kg
Lodní kotevní oka 4 páry
Dva klíny s držákem
Sklopná A-tabule
Sklopná ADR tabule
Skříň na hasicí přístroj na přední stěně
Nářaďový box - 165 l
Kód železniční kategorizace P 386 F1
Boční průjezdná výška i.L.: 2 530 mm
F2 Vnitřní výška i.L. pod střechou: 2 575 mm
Nástavba
Výsuvná střecha (0, +50)
Nástavné latě - 7 řad
Boční plachty s oky (min. 24 plachtových napínačů)
Přední napínací mechanismus plachty s klapkou a zabezpečením celním lanem (TIR provedení)
Zadní napínací mechanismus plachty
Guedpfsrvu Nzsx Aa Tsk
Napínací napínače s přídavným zámkem
Celní provedení na vnějším rámu se Safety Lock
Posuvná střecha jednostranně zezadu dopředu EDSCHA HYBRID (provedení TIR)
Přední stěna z hliníku s celními oky
Zadní stěna jako hliníkové dvoukřídlé dveře
Protiskluzová překližka 6 mm H=1500 mm
2x transparentní kapsy na plachtě pro ADR štítky
Lakování, další vybavení
Oboustranné lakování (prášková povrchová úprava) přední stěna, dveře, rohové sloupky
Dodatečné lakování - barva RAL5002 (ultramarínová modř)
Elektroinstalace
2x7-pin + 1x15-pin s EBS přípojkou, bez propojovacích vedení k tahači
Osvětlení Hella LED EASYCONN verze
Železniční/intermodální vybavení zahrnuje
Nápravy s prodlouženými vzduchovými vaky a úpravou pro piggyback; rám s úchyty podle předpisů Bach
Železniční kategorizace P 386
Otočné nárazníky vzadu vlevo a vpravo
RoRo Ferry kotvy pro intermodální přepravu
5-násobný ILU kód, umístěný na plachtách vlevo a vpravo, na přední stěně, zadní stěně a střeše
Bočně žlutě označené pozice v oblasti uchycení (Rail)
Boční plachty s 24 napínači dle předpisů železnice
(Splňuje směrnici pro zajištění nákladu DAIMLER DL 9,5)
Střešní plachta dle předpisů železnice
Veškeré údaje bez záruky. Změny, omyly a mezitímní prodej vyhrazeny.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2008
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 7131 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě
























































