NávěsGOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Návěs
GOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
pevná cena bez DPH
129 890 €
Stav
Použitý
Umístění
Burghaun-Gruben 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
129 890 €
- Místo prodejce:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Německo

Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 92 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 08/2006
- Délka ložné plochy:
- 19 000 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 3 000 mm
- Výška ložného prostoru:
- 815 mm
- Celková šířka:
- 3 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A964-5767
- Referenční č.:
- 026970
- Naposled aktualizováno:
- 31.08.2025
Popis
Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoprofilový návěs pro přepravu vagonů----
Schválení / Technické údaje:
Iiodpfx Aolhn Aisfxok
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Schválení / Technické údaje:
Iiodpfx Aolhn Aisfxok
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 6652 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Malý inzerát
Andelst
724 km
Nízký nakladač
GoldhoferSTHP/XLE 8 (3+5) LOWLOADER
GoldhoferSTHP/XLE 8 (3+5) LOWLOADER
Malý inzerát
Bovenden
438 km
Chladírenský vůz
MANTGM 18.290 4X2 LL, Tiefkühlkoffer, Thermoking,
MANTGM 18.290 4X2 LL, Tiefkühlkoffer, Thermoking,
Malý inzerát
Bovenden
438 km
Skříňový nákladní automobil
MANTGM 18.280 4x2 BL Doka
MANTGM 18.280 4x2 BL Doka
Malý inzerát
Bovenden
438 km
Chladírenský vůz
MANTGM 15.250/340 4X2 BL, Tiefkühlkoffer,
MANTGM 15.250/340 4X2 BL, Tiefkühlkoffer,
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě









































































































