Otevřený návěs s plachtouKÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Otevřený návěs s plachtou
KÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
pevná cena bez DPH
17 780 €
Stav
Použitý
Umístění
Korschenbroich-Glehn 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
17 780 €
- Místo prodejce:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Německo
Volejte
Technické údaje
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 04/2022
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A167-55471
- Referenční č.:
- 1020
- Naposled aktualizováno:
- 17.10.2025
Popis
Vozidlo je k dispozici ve více exemplářích!
Podvozek a přídavné komponenty
Ocelová rámová svařovaná konstrukce. Vyměnitelný 2" královský čep (rozměr dle EU, vhodný pro dvounápravový tahač s pneumatickým pérováním, výška sedlového čepu nenaložený 1 130–1 250 mm *dbejte na celkovou výšku, maximální poloměr otáčení na zadní části vozidla 1 900 mm). Vzadu dva velké gumové nárazníky a příčný i svislý ochranný rám z ploché oceli. Jedno výsuvné stupačkové schodiště vpravo vzadu, mechanické podpěry 24 t s jednostranným ovládáním, nenáročné na údržbu, čtyři krátké blatníky z PVC, vzadu s lapači nečistot, ochrana proti podjetí = nárazník, boční ochrana proti nárazu, podlouhlý držák na SPZ, dva klíny proti pohybu vozidla.
Nápravy a odpružení – BPW nápravy
Agregát náprav s pneumatickým pérováním a nenáročnými na údržbu, 3x9 t tuhé nápravy, rozvor 2 x 1 310 mm s kotoučovými brzdami 430 mm, pneumatické odpružení s funkcí zvedání a spouštění.
Ráfky a obutí
6 ocelových disků, 10 děr, pneumatiky rozměru 385/65 R 22,5, 6 kusů, cca 80–90% vzorku.
Brzdová soustava
EBS systém 2S/2M, dvouokruhová tlaková vzduchová brzdová soustava, pružinová parkovací brzda, bez propojovacích kabelů a hadic k tahači.
Nakládací plocha a podlaha
Vnitřní rozměr ložné plochy cca 13 650/2 480 mm, resp. mezi vodicími kolejnicemi a prostředními sloupky cca 2 300 mm nahoře, celková šířka cca 2 550 mm, celková výška nenaloženého vozidla cca 4 000–4 050 mm, vnitřní ložná výška cca 2 730–2 780 mm, resp. boční výška nakládání pod kolejnicí a výška portálového vstupu cca 2 670 mm při/s výškou sedla 1 150 mm (jiná výška sedla znamená odpovídající změnu celkové výšky, nikoli vnitřní ložné výšky), výška ložné plochy = cca 125 mm nad výškou sedla. Podlaha z vysokopevnostní překližky s protiskluzovou úpravou (cca 30 mm) s vloženým Omega profilem na 8 podélných nosnících pro velmi vysokou bodovou zatížitelnost, zarovnaná s vnějším rámem. 13 párů zapuštěných kotevních ok dle předpisů UVV. Vario Fix ocelový vnější rám, 2 páry kotevních ok na zadních rohových stojinách pro diagonální kotvení.
Bočnice
Pevná přední stěna z hliníkového dutého profilu ve výšce střechy. Vzadu plně odklopná dvojitá vrata po celé výšce ložného prostoru, každá se dvěma vnitřními pákovými uzávěry a těsněním Sea-Lok. Oboustranně PVC shrnovací plachty se zavařenými horizontálními a vertikálními výztužnými popruhy včetně spodních fixačních popruhů s háky a nerezovými napínacími zámky, přední a zadní uzavírací tyč, vpředu s napínacím mechanismem.
Sloupky a stojiny
2 pevné přední rohové sloupky ve střešní výšce, mírně přesahující boky, 6 prostředních sloupků ve střešní výšce, sklopné nebo po celé délce plošiny posuvné, vzadu šroubovaný ocelový portál pro dvojitá vrata, horní příčný nosník s Edscha shrnovací střechou posuvnou dopředu. 3 řady kapes na příčné laťky po 25 mm, první řada dole 460 mm, poté 3x100 mm, mezery cca 160/450/450 mm bez laťek.
Konstrukce střechy
Iijdpfxot Um Ets Afcoh
Přesuvná střešní konstrukce posuvná dopředu a složená v ložném prostoru, bez sklonu, s vertikálními a horizontálními vodicími kladkami = bez zaklínění, na obou stranách speciální hliníkové vodicí lišty pro shrnovací plachty a sloupky, konstrukční výška cca 100 mm, resp. cca 120 mm s nahoru zahnutou PVC těsnicí lištou, PVC střešní plachta, bez celního zámku, ale s celnicí.
Elektroinstalace
24voltová soustava dle předpisů STVZO se 2 zadními světly montovanými na ochranném rámu proti podjetí, bez připojovacích kabelů pro tahač, LED osvětlení po stranách a zpět
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek a přídavné komponenty
Ocelová rámová svařovaná konstrukce. Vyměnitelný 2" královský čep (rozměr dle EU, vhodný pro dvounápravový tahač s pneumatickým pérováním, výška sedlového čepu nenaložený 1 130–1 250 mm *dbejte na celkovou výšku, maximální poloměr otáčení na zadní části vozidla 1 900 mm). Vzadu dva velké gumové nárazníky a příčný i svislý ochranný rám z ploché oceli. Jedno výsuvné stupačkové schodiště vpravo vzadu, mechanické podpěry 24 t s jednostranným ovládáním, nenáročné na údržbu, čtyři krátké blatníky z PVC, vzadu s lapači nečistot, ochrana proti podjetí = nárazník, boční ochrana proti nárazu, podlouhlý držák na SPZ, dva klíny proti pohybu vozidla.
Nápravy a odpružení – BPW nápravy
Agregát náprav s pneumatickým pérováním a nenáročnými na údržbu, 3x9 t tuhé nápravy, rozvor 2 x 1 310 mm s kotoučovými brzdami 430 mm, pneumatické odpružení s funkcí zvedání a spouštění.
Ráfky a obutí
6 ocelových disků, 10 děr, pneumatiky rozměru 385/65 R 22,5, 6 kusů, cca 80–90% vzorku.
Brzdová soustava
EBS systém 2S/2M, dvouokruhová tlaková vzduchová brzdová soustava, pružinová parkovací brzda, bez propojovacích kabelů a hadic k tahači.
Nakládací plocha a podlaha
Vnitřní rozměr ložné plochy cca 13 650/2 480 mm, resp. mezi vodicími kolejnicemi a prostředními sloupky cca 2 300 mm nahoře, celková šířka cca 2 550 mm, celková výška nenaloženého vozidla cca 4 000–4 050 mm, vnitřní ložná výška cca 2 730–2 780 mm, resp. boční výška nakládání pod kolejnicí a výška portálového vstupu cca 2 670 mm při/s výškou sedla 1 150 mm (jiná výška sedla znamená odpovídající změnu celkové výšky, nikoli vnitřní ložné výšky), výška ložné plochy = cca 125 mm nad výškou sedla. Podlaha z vysokopevnostní překližky s protiskluzovou úpravou (cca 30 mm) s vloženým Omega profilem na 8 podélných nosnících pro velmi vysokou bodovou zatížitelnost, zarovnaná s vnějším rámem. 13 párů zapuštěných kotevních ok dle předpisů UVV. Vario Fix ocelový vnější rám, 2 páry kotevních ok na zadních rohových stojinách pro diagonální kotvení.
Bočnice
Pevná přední stěna z hliníkového dutého profilu ve výšce střechy. Vzadu plně odklopná dvojitá vrata po celé výšce ložného prostoru, každá se dvěma vnitřními pákovými uzávěry a těsněním Sea-Lok. Oboustranně PVC shrnovací plachty se zavařenými horizontálními a vertikálními výztužnými popruhy včetně spodních fixačních popruhů s háky a nerezovými napínacími zámky, přední a zadní uzavírací tyč, vpředu s napínacím mechanismem.
Sloupky a stojiny
2 pevné přední rohové sloupky ve střešní výšce, mírně přesahující boky, 6 prostředních sloupků ve střešní výšce, sklopné nebo po celé délce plošiny posuvné, vzadu šroubovaný ocelový portál pro dvojitá vrata, horní příčný nosník s Edscha shrnovací střechou posuvnou dopředu. 3 řady kapes na příčné laťky po 25 mm, první řada dole 460 mm, poté 3x100 mm, mezery cca 160/450/450 mm bez laťek.
Konstrukce střechy
Iijdpfxot Um Ets Afcoh
Přesuvná střešní konstrukce posuvná dopředu a složená v ložném prostoru, bez sklonu, s vertikálními a horizontálními vodicími kladkami = bez zaklínění, na obou stranách speciální hliníkové vodicí lišty pro shrnovací plachty a sloupky, konstrukční výška cca 100 mm, resp. cca 120 mm s nahoru zahnutou PVC těsnicí lištou, PVC střešní plachta, bez celního zámku, ale s celnicí.
Elektroinstalace
24voltová soustava dle předpisů STVZO se 2 zadními světly montovanými na ochranném rámu proti podjetí, bez připojovacích kabelů pro tahač, LED osvětlení po stranách a zpět
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 2182 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě