Nápojový přívěs
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Nápojový přívěs
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
pevná cena bez DPH
75 880 €
Stav
Nový
Umístění
Heilbronn 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
75 880 €
- Místo prodejce:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 12 200 kg
- Celková hmotnost:
- 18 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 2 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 7 670 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 490 mm
- Výška ložného prostoru:
- 2 200 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A203-65965
- Referenční č.:
- 1800871
- Naposled aktualizováno:
- 24.10.2025
Popis
ZIKUN - přívěs se střední nápravou typu Swing-Board, nízké spojení
Technické údaje:
Typ: AZ2-B1B1-LBW (nízké spojení)
Povolená celková hmotnost: 18 000 kg
Hmotnost přívěsu: cca 5 800 kg
Délka průchozí ložné plochy: 7 520 mm
Ložná délka: 7 670 mm + 30 mm těsnění LBW = 7 700 mm
Průchozí šířka: 2 490 mm
Průchozí výška: 2 200 mm
Celková výška: cca 3 663 mm
Světlá výška při otevřené spodní bočnici, naložený: cca 344 mm
Nápravy:
2 šikmé válečkové nápravy ECO/bezúdržbové s kotoučovými brzdami, nosnost každé 9 000 kg (značka BPW nebo rovnocenné)
Brzdový systém:
Dvouliniový EBS pneumatický brzdový systém dle evropských směrnic, s regulací ALB a parkovací brzdou s pružinovým akumulátorem, automatické napínače brzdových táhel. Duomatic brzdová přípojka namontovaná vpravo dole.
Odpružení:
Vzduchové s možností zvedání a spouštění
Podvozek:
Pevná svařovaná konstrukce z vysokopevnostních jemnozrnných ocelových plechů, svařeno bez torzního pnutí. Podélníky a příčníky tvoří se základním rámem rovinu – krátké rozteče podpěr umožňují vysoké zatížení podlahy. Opěrné nohy: vpředu i vzadu 3 klikové opěry vpravo i vlevo (ovládání zvedání/spouštění centrálně vpravo klikou).
Pneumatiky:
4x 385/65 R22,5 (značka dle našeho výběru) na ocelových discích
Nwodpfexquyqox Aamsn
1.7 Tažné zařízení:
Středová oj (nízké spojení), žárově zinkovaná, s DIN tažným okem 50 mm, ne výškově stavitelná, pevné provedení. Výška spojení dle vašeho nákladního vozu.
Elektroinstalace:
Dle předpisů StVZO, chráněná instalace, 5komorová koncová světla integrovaná v ochranném rámu, euro zástrčka, 15pinová zásuvka, 2 červená poziční světla nad zadními dveřmi. ABS s propojovacím kabelem. 2 poziční světla na ochraně proti podjetí. Obrysové světlo vpravo a vlevo na zadním sloupku.
Podlaha:
Z 24 mm silných podlahových desek pro výrobu vozidel, zespodu foliovaná proti vlhkosti, svrchu s protiskluzovou síťovou strukturou, rovně vložená, po obvodu utěsněná.
Přední stěna:
Ze speciálních plastových desek určených pro výrobu vozidel, uzavřená až pod střechu, uvnitř vložený středový nosník.
Boční stěny:
ZIKUN systém otočných klapek. Souvislá boční stěna, vodorovně dělená. Sklopením spodní bočnice je horní automaticky vyklopena na střechu. Páka, pružinou podporovaná kinematika je upevněná na čelní stěnu, takže žádné mechanické části nejsou v nákladovém prostoru nebo v rozích. Přenos síly je torzní hřídelí ve střeše, což zajišťuje plynulý a lehký posun bočnic v každé poloze. Důležité: Ve otevřeném stavu stojí spodní bočnice svisle u vozidla. Vpředu u čelní stěny rovný, hladký vjezd bez rušivých sloupků. Horní části bočnic ze speciálních hliníkových sendvičových panelů, 25 mm. Středové zámky vpravo a vlevo.
Střecha:
Pevná střecha z ocelových příček s trvale lepeným hliníkovým plechem, vně práškově lakovaná v bílé RAL9010.
Nárazník:
Na obou stranách svařovaný ocelový ochranný pás proti nárazu vysokozdvižným vozíkem.
Příslušenství:
-- Sada přídavné kamery na přívěsu
-- PVC čtvrtková podběhová křídla na nápravách
-- 1 sada lapačů nečistot na podběhy
-- 2 zakládací klíny s držákem
-- 2 ks červených pozičních světel nahoře vpravo a vlevo nad zadními vraty
-- boční ochranný nárazník pevně namontován
-- konturová značení dle ECE R48, bočně bílé a vzadu červené
-- antisprejové rohože v podblatnících
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Technické údaje:
Typ: AZ2-B1B1-LBW (nízké spojení)
Povolená celková hmotnost: 18 000 kg
Hmotnost přívěsu: cca 5 800 kg
Délka průchozí ložné plochy: 7 520 mm
Ložná délka: 7 670 mm + 30 mm těsnění LBW = 7 700 mm
Průchozí šířka: 2 490 mm
Průchozí výška: 2 200 mm
Celková výška: cca 3 663 mm
Světlá výška při otevřené spodní bočnici, naložený: cca 344 mm
Nápravy:
2 šikmé válečkové nápravy ECO/bezúdržbové s kotoučovými brzdami, nosnost každé 9 000 kg (značka BPW nebo rovnocenné)
Brzdový systém:
Dvouliniový EBS pneumatický brzdový systém dle evropských směrnic, s regulací ALB a parkovací brzdou s pružinovým akumulátorem, automatické napínače brzdových táhel. Duomatic brzdová přípojka namontovaná vpravo dole.
Odpružení:
Vzduchové s možností zvedání a spouštění
Podvozek:
Pevná svařovaná konstrukce z vysokopevnostních jemnozrnných ocelových plechů, svařeno bez torzního pnutí. Podélníky a příčníky tvoří se základním rámem rovinu – krátké rozteče podpěr umožňují vysoké zatížení podlahy. Opěrné nohy: vpředu i vzadu 3 klikové opěry vpravo i vlevo (ovládání zvedání/spouštění centrálně vpravo klikou).
Pneumatiky:
4x 385/65 R22,5 (značka dle našeho výběru) na ocelových discích
Nwodpfexquyqox Aamsn
1.7 Tažné zařízení:
Středová oj (nízké spojení), žárově zinkovaná, s DIN tažným okem 50 mm, ne výškově stavitelná, pevné provedení. Výška spojení dle vašeho nákladního vozu.
Elektroinstalace:
Dle předpisů StVZO, chráněná instalace, 5komorová koncová světla integrovaná v ochranném rámu, euro zástrčka, 15pinová zásuvka, 2 červená poziční světla nad zadními dveřmi. ABS s propojovacím kabelem. 2 poziční světla na ochraně proti podjetí. Obrysové světlo vpravo a vlevo na zadním sloupku.
Podlaha:
Z 24 mm silných podlahových desek pro výrobu vozidel, zespodu foliovaná proti vlhkosti, svrchu s protiskluzovou síťovou strukturou, rovně vložená, po obvodu utěsněná.
Přední stěna:
Ze speciálních plastových desek určených pro výrobu vozidel, uzavřená až pod střechu, uvnitř vložený středový nosník.
Boční stěny:
ZIKUN systém otočných klapek. Souvislá boční stěna, vodorovně dělená. Sklopením spodní bočnice je horní automaticky vyklopena na střechu. Páka, pružinou podporovaná kinematika je upevněná na čelní stěnu, takže žádné mechanické části nejsou v nákladovém prostoru nebo v rozích. Přenos síly je torzní hřídelí ve střeše, což zajišťuje plynulý a lehký posun bočnic v každé poloze. Důležité: Ve otevřeném stavu stojí spodní bočnice svisle u vozidla. Vpředu u čelní stěny rovný, hladký vjezd bez rušivých sloupků. Horní části bočnic ze speciálních hliníkových sendvičových panelů, 25 mm. Středové zámky vpravo a vlevo.
Střecha:
Pevná střecha z ocelových příček s trvale lepeným hliníkovým plechem, vně práškově lakovaná v bílé RAL9010.
Nárazník:
Na obou stranách svařovaný ocelový ochranný pás proti nárazu vysokozdvižným vozíkem.
Příslušenství:
-- Sada přídavné kamery na přívěsu
-- PVC čtvrtková podběhová křídla na nápravách
-- 1 sada lapačů nečistot na podběhy
-- 2 zakládací klíny s držákem
-- 2 ks červených pozičních světel nahoře vpravo a vlevo nad zadními vraty
-- boční ochranný nárazník pevně namontován
-- konturová značení dle ECE R48, bočně bílé a vzadu červené
-- antisprejové rohože v podblatnících
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2008
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 7131 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě
































