Prodej použitých Kalmar Dcg 160-12 (89)
Seřadit výsledky
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Nejnovější rok výroby Nejstarší rok výroby
- Nejnovější aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobci od A do Z Výrobce Z až A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Nejnovější rok výroby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výroby
- Rok výroby
- Nejnovější aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobci od A do Z
- Výrobce
- Výrobce Z až A
- Výrobce
- Označení od A do Z
- Označení
- Označení od Z do A
- Označení
- Model od A do Z
- Model
- Model Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- reference
- Nejvyšší reference
- reference
- Nejkratší provozní doba
- Provozní doba
- Nejdéle běžící doba
- Provozní doba
- Relevance
- Relevance
Kalmar DCG 160-12
malý inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, volný zdvih: 1 830 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 465 mm, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Cummins-Diesel B6.7 - Stage V, typ pohonu: Diesel, Těžkotonážní vysokozdvižný vozík – Diesel
Těžiště: 1200 mm
Šířka vidlí: 250 mm
Tloušťka vidlí: 100 mm
Typ stožáru: Triplex
Převodovka: ZF 3WG171
Stav: Nový stroj
Technický stav: Nový
Přední pneumatiky: vzduchem plněné
Zadní pneumatiky: vzduchem plněné
Popis:
Boční posuv, rozpínací vidle,
KALMAR SV/GV – nosič vidlí s vyrovnáním středu, šířka B = 2500 mm, Terminal-West rychlovýměnný systém pro SV/GV nosiče vidlí, komfortní kabina Kalmar EGO s klimatizací ECC, filtrem čerstvého vzduchu, tónovanými skly a vzduchově odpruženým sedadlem Grammer Actimo XL zpevněným kůží, rádio s DAB+/CD/RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/handsfree/streaming, měnič napětí 12/24 V včetně 2x 12V a 2x 24V zásuvky, indikace hmotnosti nákladu na displeji, přepínač směru jízdy na hydraulické páce, motorové topení 220 V, akumulátor tlaku pro hydrauliku zdvihu, chladič hydraulického oleje s ventilátorem, náklon stožáru 14° vpřed a 10° vzad, výškově nastavitelný LED výstražný maják, speciální Kalmar lžíce – délka vidlí: 2 400 x 2050 x 100 mm, zvýšené sání vzduchu včetně předfiltru, lapače nečistot na hnací i řídicí nápravě, protiskluzová vrstva na předních blatnících a nádrži, 2 dodatečné LED světlomety ve stožáru pod standardními, 2 extra LED světlomety na předních rozích kabiny ve směru jízdy, 6 extra LED světlometů na zadních rozích kabiny s ochranným rámem, Blue Spot vpředu i vzadu, automatický centrální mazací systém na řídicí nápravě a nosiči vidlí, senzoricky řízený požární systém Forrex – autom. i ruční aktivace, hasicí přístroj 6 kg (práškový) dle EN3, couvací kamera na střeše kabiny s barevným monitorem v kabině, kamera na stožáru propojená s monitorem v kabině (v kombinaci s couvací kamerou), kontrola tlaku v pneumatikách, COILDORN o průměru 250 mm s hákem, délka: 1000 mm.
V případě doplňujících dotazů jsme Vám samozřejmě kdykoliv k dispozici!
3. ventil, 4. ventil,
Islhccsuhtknoqloti
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 271 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 540 mm, volný zdvih: 1 865 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 550 mm, délka vidlic: 2 400 mm, světlá výška: 250 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 9 500 mm, rozvor náprav: 3 750 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 530 mm, čistá hmotnost: 24 600 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
Ielhcovfgn Hecqleti
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát

540 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2021, provozní hodiny: 462 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, volný zdvih: 150 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 820 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Typ stožáru: Standardní
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: Superelastické
Stav předních pneumatik: 80 - 100%
Typ zadních pneumatik: Superelastic
Stav zadních pneumatik: 60 - 80 %
Itelhccswwxxtoqlsi
Boční řazení, polohovací vidlice,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina, klimatizace, certifikát CE, joystick, LED,

Informujte se nyní
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Vložit inzerát nyní
*za inzerát/měsíc
malý inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2024, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, volný zdvih: 1 830 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 465 mm, výkon: 188 kW (255,61 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Cummins B6,7 - Stage V, typ pohonu: Diesel, Těžkotonážní vysokozdvižný vozík - dieselový
Těžiště: 1200 mm
Šířka vidlic: 250 mm
Tloušťka vidlic: 100 mm
Typ stožáru: Triplex
Převodovka: ZF 3WG171
Stav: Nový stroj
Technický stav: Nový
Pneumatiky vpředu typ: vzduchové
Pneumatiky vpředu velikost: 12.00 x 20
Pneumatiky vpředu stav: nové
Pneumatiky vzadu typ: vzduchové
Pneumatiky vzadu velikost: 12.00 x 20
Pneumatiky vzadu stav: nové
Popis: NOVÝ STROJ - ihned k odběru! NEW TRUCK - ready for pick up!
Boční posuv, zařízení pro nastavení rozteče vidlic,
3. ventil, 4. ventil,
KALMAR zařízení na nastavení rozteče vidlic s bočním posuvem, nosič vidlic se středovou nivelací, šířka B = 2500 mm
Kalmar komfortní kabina EGO, klimatizace ECC s filtrem čerstvého vzduchu, tónovaná okna a vzduchem odpružené, kožené vyztužené sedadlo řidiče Grammer Actimo XL
Rádio s RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/handsfree/streaming
Měnič napětí 12/24V včetně 2x 12V a 2x 24V zásuvek
Zobrazení hmotnosti nákladu na displeji
Přepínač směru jízdy na ovládací páce zdvihu hydrauliky
Ochranná mříž pro střešní okno
Tlakový akumulátor pro hydrauliku zdvihu
Chladič hydraulického oleje s ventilátorem
Náklon stožáru 14° vpřed a 10° vzad
Iolsvpmrmshccqljti
LED maják, výškově nastavitelný
Kalmar nůž-vidlice
Délka vidlic l = 2 400 x 250 x 100 mm
Vyvedené sání vzduchu s předodlučovačem
Lapače nečistot na hnací a řídící nápravě
Protiskluzová úprava na předních blatnících a na nádrži
2x přídavné LED světlomety ve stožáru pod standardními světlomety
2x přídavné LED světlomety na předních rozích kabiny ve směru jízdy
Elektrické čerpadlo kabiny
Blue Spot vzadu
Automatické centrální mazání na řídící nápravě a na nosiči vidlic/stožáru
Protipožární systém
Přední a zadní kamera s monitorem (barevná) v kabině
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, provozní hodiny: 1 400 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 560 mm, volný zdvih: 1 560 mm, typ stožáru: triplex, šířka nosiče vidlic: 2 600 mm, světlá výška: 330 mm, Typ přední pneumatiky: Hipli, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hipli, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 7 971 mm, rozvor náprav: 3 740 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 600 mm, čistá hmotnost: 24 700 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
Ielhccqswn I E Roljti
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát

540 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2020, provozní hodiny: 3 028 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, volný zdvih: 1 895 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: triplex, stavební výška: 3 130 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, Dieselové vysokozdvižné vozíky
Střed nákladu: 1200
Typ stěžně: Triplex
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: super elastické
Stav předních pneumatik: 80 - 100%
Typ zadních pneumatik: Superelastické
Stav zadních pneumatik: 60 - 80%
Islhcewanzvecqleti
boční řazení, polohovač vidlice,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina, klimatizace, CE certifikát, joystick, LED,
malý inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2017, provozní hodiny: 20 426 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, volný zdvih: 2 750 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 4 445 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Cummins-Diesel, typ pohonu: Diesel, Vysokozdvižné vozíky pro těžký provoz - diesel
Ijlov Ncr Njhccqleti
Střed nákladu: 600
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Popis: 1. ruka!! Servisovaný přístroj od Kalmar!! Originální nátěr!!
boční posuv, polohovač vidlice,
3. ventil, 4. ventil, zadní pracovní světla, přední pracovní světla, topení, plná kabina, klimatizace, plný volný zdvih,
5. Ovládací ventil k nosiči vidlic
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 39 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 540 mm, volný zdvih: 1 530 mm, typ stožáru: triplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 090 mm, rozvor náprav: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 23 520 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
Ijlhccqown Nhaeleti
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát

540 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Rok výroby: 2021, provozní hodiny: 3 348 h, Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, typ paliva: nafta, zdvihová výška: 4 000 mm, volný zdvih: 150 mm, typ stožáru: standard, stavební výška: 3 820 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ pohonu: Diesel, nosnost: 16 000 kg, Dieselový vysokozdvižný vozík
Těžiště nákladu: 1200
Typ stožáru: Standardní
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: Superelastické
Stav předních pneumatik: 80 - 100%
Typ zadních pneumatik: Superelastic
Stav zadních pneumatik: 60 - 80 %
Boční řazení, polohovací vidlice,
3. ventil, 4. ventil, topení, plná kabina, klimatizace, certifikát CE, joystick, LED,
Itjlhccqovvpcnelsi
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 104 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 060 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 250 mm, Typ přední pneumatiky: Hauter - LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauter - LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 090 mm, rozvor náprav: 3 760 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 23 700 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
Itelhcjwn I Ulscqlji
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, provozní hodiny: 690 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 080 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 220 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 520 mm, rozvor náprav: 3 740 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 060 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Islhjwn Nckoccqljti
Omezení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 22 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 440 mm, volný zdvih: 1 740 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 250 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler. LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler. LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 520 mm, rozvor náprav: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 24 080 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
Itjlhcewn Naiscqlji
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, provozní hodiny: 325 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 600 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 400 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 670 mm, rozvor náprav: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 060 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
Itslhccqovdxtxslji
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2020, provozní hodiny: 480 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 110 mm, volný zdvih: 1 880 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: V : Hauler. H: Bridgestone, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: V : Hauler. H: Bridgestone, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 100 mm, rozvor náprav: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 25 120 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
Itelsvixy Njhccqlji
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, nezatížená (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, provozní hodiny: 6 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 555 mm, volný zdvih: 1 900 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: triplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 200 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 100 mm, rozvor náprav: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 570 mm, čistá hmotnost: 25 200 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
Itolhccqovixw Iolsi
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 4 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 110 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 070 mm, rozvor náprav: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 23 540 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
Ielhjviybnsccqljti
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2024, provozní hodiny: 5 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 110 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 510 mm, světlá výška: 200 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 8 045 mm, rozvor náprav: 3 700 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 570 mm, čistá hmotnost: 24 200 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
Ielhjviyakjccqljti
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: nový, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 7 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 510 mm, volný zdvih: 1 500 mm, typ stožáru: triplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 2 480 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler, velikost zadní pneumatiky: 12.00R20, celková délka: 8 070 mm, rozvor náprav: 3 600 mm, typ motoru: Cummins B6,7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 2 550 mm, čistá hmotnost: 24 680 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
Iolhjvix U Tsccqljti
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké nároky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky vynikající
dimenzované a konstruované sestavy.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka.
Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což má za následek až o pět procent nižší spotřebu energie bez snížení výkonu.
malý inzerát

399 km
Dieselové vysokozdvižné vozíky
KalmarDCG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 268 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 260 mm, těžiště nákladu: 1 200 mm, typ stožáru: duplex, výkon: 168 kW (228,42 k), šířka nosiče vidlic: 3 510 mm, délka vidlic: 2 400 mm, světlá výška: 250 mm, Typ přední pneumatiky: Hauler LT, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Hauler LT, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 7 410 mm, rozvor náprav: 3 750 mm, typ motoru: Cummins B6.7, typ pohonu: Diesel, konstrukční šířka: 3 510 mm, čistá hmotnost: 24 600 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
Iolhccqevfgpkjloti
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175 – 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes vidlici (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10500
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 35800
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 11900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2600
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak (Mpa) 18
· Množství hydraulického oleje (l) 220
· Objem nádrže (l) 170
· Objem AdBlue* (l) 15
· Výkon motoru ISO 3046 – při otáčkách (kW – ot./min): 164/233 – 2200
· Točivý moment ISO 3046 – při rychlosti (Nm – ot./min): 945 – 1500
· Počet válců – zdvihový objem válce (cm³) 6 – 6702
· Spotřeba paliva, normální styl jízdy (l/h) 8-10
· Typ spojky: měnič momentu
· Typ převodovky: Hydrodynamický Powershift
· Počet převodových stupňů vpřed – vzad: 3 - 3
· Typ alternátoru – Výkon (W) AC-1960
· Startovací baterie: napětí – kapacita (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomický volant: Je nastavitelný a lze jej také sklopit na jednu stranu. Tím se snižuje námaha řidiče při jízdě a couvání.
· Pohodlné pedály: Nový, flexibilní a bezpečný pedálový systém s nastavitelným úhlem pedálu. Zlepšuje ergonomii a minimalizuje namáhání nohou jezdce.
· Vysoce výkonné stěrače čelního skla: Poskytují 90% pokrytí zakřiveného čelního skla. Integrovány jsou i střešní stěrače.
· Ergonomické multifunkční sedadlo: Otočné a plně integrované.
· Klimatizační balíček: Kompletní a flexibilní systém klimatizace, který splňuje vysoké požadavky na klimaticky testovanou kabinu EGO. Větší přívody vzduchu. Bezproblémová výměna filtru na přední straně stroje. Úplný jízdní komfort díky skvěle dimenzovaným a konstruovaným sestavám.
· Ovládací konzola: Snadné nastavení, nastavení, použití a pochopení. Všechny potřebné ovládací prvky, spínače, páčky a indikátory jsou snadno dostupné pro efektivní práci.
· Ovládací panel: Perfektní jednotka pro řidiče, kteří používají mini volant nebo páku řízení. Integrovaná spínací tlačítka. Plně nastavitelné a individuálně testované pro optimální ergonomii. Ergonomický volant je sklopný dopředu, aniž by omezoval výhled.
· Optimalizovaná viditelnost: Zcela nový otevřený design. S chytrými profily a zakřivenými předními a zadními okny. Optimalizovaná viditelnost ze všech úhlů - s výjimečně dobrou viditelností diagonálně dopředu a dozadu. Silný venkovní pocit
· Nové vznětové motory Cummins pro EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nová dieselová platforma Cummins kombinuje chlazenou recirkulaci výfukových plynů s vylepšeným vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPDR) a filtrem pevných částic. To umožňuje čistší a účinnější spalování, což snižuje spotřebu energie až o pět procent bez
Omezení výkonu.
malý inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCE 160-12
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2011, provozní hodiny: 27 600 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 500 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 4 400 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Volvo-Diesel, typ pohonu: Diesel, Vysokozdvižné vozíky pro těžký provoz - diesel
těžiště nákladu: 1200
Typ stožáru: Duplex
Stav: Připraveno k použití a plně funkční
Technický stav: dobrý
Typ předních pneumatik: pneumatické
Typ zadních pneumatik: pneumatické
Popis:
boční posuv, polohovač vidlice,
výškově stavitelná vidlice
Ielhcsv Db U Escqleti
3. ventil, 4. ventil, zadní pracovní světla, přední pracovní světla, topení, plná kabina,
malý inzerát

399 km
ELEKTRICKÝ VYSOKOZDVIŽNÝ VOZÍK
KalmarECG 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2023, provozní hodiny: 131 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 5 600 mm, typ stožáru: triplex, šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 000 mm, světlá výška: 210 mm, Typ přední pneumatiky: Magnum, velikost přední pneumatiky: 12.00-20, typ zadní pneumatiky: Magnum, velikost zadní pneumatiky: 12.00-20, celková délka: 7 850 mm, rozvor náprav: 3 740 mm, typ pohonu: Elektro, konstrukční šířka: 2 600 mm, čistá hmotnost: 18 430 kg, · Rozchod kol (c-c), přední – zadní (mm) 1855 – 1960
· Poloměr otáčení, vnější – vnitřní (mm) 5175
· Kruh otáčení uvnitř 600
· Výška se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3390
· Šířka se sklonem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. šířka pracovní uličky pro stohování 90° (mm) 8770
· Nakloňte stožár dopředu – dozadu (°) 5 – 10
· Boční posuv ± s šířkou přes čepel vidlice (mm) 415 – 1530
· Zatížení přední nápravy, bez zatížení (kg) 10900
· Zatížení přední nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 37000
· Zatížení zadní nápravy, bez zatížení (kg) 12900
· Zatížení zadní nápravy, s jmenovitým zatížením (kg) 2800
· Tlak vzduchu (Mpa) hydraulické servo - volant
· Typ – brzděná kola Olejem chlazené kotoučové brzdy (mokré kotoučové brzdy) – hnací kola
· Typ – brzděná kola Suchá, odpružená kotoučová brzda – hnací kola
· Hydraulický tlak Max
· Hnací náprava - Typ: Diferenciální a nábojová redukce
Itjlhjvfg Hijccqloi
· Hnací motor, hodinový výkon kW 2 x 37 kW
· Regulace rychlosti, princip - počet stupňů: vysokofrekvenční MOSFET, AC - plynule
Motor hydraulického čerpadla, poměr zatížení 2 x 50 kW - S3 15 %
· Počet baterií 2
· Rozměry (ŠxVxD): 1638x1150x780
· Kapacita při vybíjení 5h - napětí 2x1085 - 120
· Maximální nabíjecí proud x - 120
· Hmotnost baterie (1 baterie) 3760
· Std sedadlo s 2-bodovým pásem
· Boční okna s posuvnými okny v levých a pravých dveřích
· Dveře uzamykatelné vpravo/vlevo
· Kompletní operační systém v pravé konzoli vč.
Ovládání světla a displeje, zvedací páka pro sběr větví
(elektricky nastavitelné 2-cestně)
· Multifunkční levá strana s klaksonem, ukazatelem směru,
Dálková a potkávací světla
· Brzdový systém s levým a pravým pedálem
· pohodlný interiér se zrcátky a vnitřním osvětlením
· Stěrače a ostřikovače předního/zadního skla a střešní okna
· Výškově nastavitelný volant, úhel sklonu do stran, vpřed, vzad ručně nastavitelný
· Zpětná světla
· Sklopná kabina
· Teplotně řízená ventilace s filtrem čerstvého vzduchu.
· Plynový pedál vpravo
· Uzamykací systém Kalmar Std
· Zadní a brzdová světla, LED
· Pracovní světla předního blatníku 2 kusy, LED
· Stožár pracovních světel 2 kusy, LED
· Blikající světla při couvání
· Kontrolky s výstražnými světly, LED
· Hlavní vypínač
· Baterie pro 8h běhu v normálním provozu a centrálním systému plnění vody
Pečeť důvěry
Prodejci certifikovaní společností Werktuigen

malý inzerát

676 km
Vysokozdvižný vozík
KalmarECG 160-12 Full Electric with Charger!
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2021, provozní hodiny: 481 h, zdvihová výška: 4 150 mm, typ stožáru: duplex, Rok výroby: 2021
Provozní hmotnost: 18 000 kg
Stavební výška: 3 950 mm
Označení CE: ano
Referenční číslo: 72
Kalmar ECG 160-12.
Rok: 2021.
Motohodiny: 481.
Itslhccqjwp Db Dolei
Hmotnost: 18 000 kg.
Stroj s certifikací CE.
Nosnost: 16 000 kg.
Maximální zdvihací výška: 4 150 mm.
Minimální vlastní výška: 3 950 mm.
Kamera.
Klimatizace.
Duplexní stožár.
Centrální mazací systém.
Plně elektrický pohon.
Vidlice:
Délka: 2 400 mm.
Šířka: 250 mm.
Tloušťka: 100 mm.
Pneumatiky: 12.00R20 90%.
Včetně nabíječky!
ID ČÍSLO: 72.
Na všechny inzeráty, nabídky a cenové nabídky společnosti Heinhuis, všechny uzavřené smlouvy a předcházející jednání se vztahují Všeobecné obchodní podmínky společnosti Heinhuis. Jakoukoli formou reakce vyjadřujete souhlas s platností Všeobecných obchodních podmínek Heinhuis a potvrzujete, že jste se s nimi seznámili. Naše ceny jsou exportní netto ceny.
malý inzerát

729 km
Vysokozdvižný vozík
KalmarDCD 160-12
Volejte
Stav: použitý, Rok výroby: 2000, zdvihová výška: 5 000 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, výrobce motorů: Volvo, délka vidlic: 2 400 mm, Určené použití: Interní logistika
Nosnost: 16 000 kg
Celková výška: 420 cm
Pro více informací kontaktujte Theo Lelie.
Itolhsv D Eigoccqlji
malý inzerát

241 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 150-12 - FREIHUB-MAST !!!
Volejte
Stav: použitý, Funkčnost: plně funkční, číslo stroje/vozidla: B40400693, Rok výroby: 2019, provozní hodiny: 8 037 h, nosnost: 16 000 kg, zdvihová výška: 4 000 mm, volný zdvih: 2 000 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 3 695 mm, výkon: 160 kW (217,54 k), šířka nosiče vidlic: 2 500 mm, délka vidlic: 2 500 mm, typ motoru: Volvo-Diesel TAD572VE, typ pohonu: Diesel, Těžkotonážní vysokozdvižný vozík – diesel
VIN: B40400693
Těžiště nákladu: 600 mm
Šířka vidlic: 250 mm
Tloušťka vidlic: 100 mm
Typ stožáru: Duplex
Ijlhccjvm E U Ujqljti
Stav: Renovovaný se zárukou
Technický stav: Velmi dobrý
Přední pneumatiky: vzduchové, rozměr 12.00 x 20, stav: nové
Zadní pneumatiky: vzduchové, rozměr 12.00 x 20, stav: nové
Popis: ŠPIČKOVÝ STAV!!! - GENERÁLNĚ OPRAVENO firmou KALMAR!!! Pouze 3500 mm rozvor kol (o 250 mm méně než DCG 160-12), protože zařízení je model DCG 150-12 a bylo navýšeno na nosnost 16000 kg!!!
Boční posuv, hydraulické nastavení rozteče vidlic,
3. a 4. hydraulický okruh,
vidlicový držák s bočním posuvem a centrovacím vyrovnáváním, šířka B = 2500 mm
Kabina Kalmar Comfort s klimatizací a rádiem
Centrální mazání na zdvihovém stožáru a řídicí nápravě
Silniční osvětlení dle předpisů, LED reflektory vpředu, vzadu a na stožáru
Přední kamera
ZVEDACÍ STOŽÁR JE NOVÝ Z VÝROBY!!!
malý inzerát

242 km
Těžký vysokozdvižný vozík - Diesel
KalmarDCG 330-12 S - NEUGERÄT !!
Volejte
Stav: nový, Funkčnost: plně funkční, Rok výroby: 2024, nosnost: 33 000 kg, zdvihová výška: 3 750 mm, volný zdvih: 1 875 mm, typ paliva: nafta, typ stožáru: duplex, stavební výška: 3 995 mm, výkon: 185 kW (251,53 k), šířka nosiče vidlic: 3 400 mm, délka vidlic: 2 400 mm, typ motoru: 6-Zyl. Volvo TAD881VE - Stage V, typ pohonu: Diesel, Těžkotonážní vysokozdvižný vozík - naftový
Těžiště: 1200 mm
Šířka vidlic: 300 mm
Tloušťka vidlic: 110 mm
Typ stožáru: Duplex
Převodovka: Dana TE14000
Stav: Nový stroj
Technický stav: Nový
Pneumatiky vpředu: vzduchové
Pneumatiky vzadu: vzduchové
Popis: Boční posuv, hydraulické nastavení vidlic, 3. a 4. hydraulický okruh,
KALMAR naftový vysokozdvižný vozík DCG 330-12S – NOVÝ STROJ!!! Okamžitě k dispozici!!! Rok výroby: 2024
Nosnost: 33 000 kg / 1200 mm těžiště
Stožár: Duplex-ZDVIH s volným zdvihem / Výška zdvihu: 3750 mm
Celková výška: 3995 mm
Volný zdvih: 1875 mm
Délka vidlic: 2400 x 300 x 110 mm
Rychlovýměnný systém Terminal-West pro nosič vidlic
Motor: 6-válcový Volvo Diesel TAD881VE, výkon 185 kW – Stage V
Pneumatiky: vzduchové Continental 16.00 x 25
Příslušenství:
Komfortní kabina Kalmar EGO s klimatizací ECC, filtrem čerstvého vzduchu, tónovanými skly a čelním laminovaným sklem
Itjlhjtv S Epsccqlei
Sluneční roleta na střešní okno
Vzduchem odpružené a kožené sedadlo Grammer Actimo XL
Rádio s DAB+, CD, RDS, MP3, USB, AUX, Bluetooth, handsfree, streaming
Měnič napětí 12/24V včetně 2x 12V a 2x 24V zásuvky
Indikace hmotnosti nákladu na displeji
Výškově nastavitelná LED majáková světla
KALMAR SV/GV – nosič vidlic s automatickým centrováním, šířka 3400 mm
Vidlice Kalmar, délka 2400 mm, průřez 300 x 110 mm
Rychlovýměnný systém Terminal-West pro SV/GV nosič vidlic
Zvýšený sání vzduchu s předfiltrem
Blatníky s antiskluzovým povrchem na předních kolech a nádrži
2x extra LED světlomety ve stožáru pod standardními světly
2x extra LED světlomety na předních rozích kabiny
6x extra LED světlomety na zadních rozích kabiny s ochranným rámem
2x extra LED světlomety na blatnících
Automatické centrální mazání na řídicí nápravě a nosiči vidlic
6kg hasicí přístroj (práškový), EN3
Couvací kamera na střeše kabiny s barevným monitorem v kabině
Kamera na stožáru propojená s monitorem v kabině (kombinace s couvací kamerou)
HD 7" QUAD-view monitor
Kontrola tlaku v pneumatikách integrovaná v displeji
Trn: průměr 356 mm, délka 1500 mm – montáž přímo na nosič vidlic s bočním přesuvem
Pro případné dotazy jsme Vám kdykoli k dispozici!
Usnadňujeme vám hledání: "kalmar dcg 160-12"
Okamžitě a zdarma obdržíte nové nabídky e-mailem.
Můžete kdykoli jednoduše ukončit vyhledávací úkol.
Použitý Kalmar Dcg 160-12 (89)
Nyní prohledávejte celý Werktuigen s více než 200 000 použitými stroji.
Informujte se nyní
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Vložit inzerát nyní
*za inzerát/měsíc